F serisi
F serisi için NutriOpt Sahada Danışman
Bu, TrouwNutrition tarafından sağlanan bir hizmet olan NutriOpt On-site Adviser için destek sayfasıdır. Bu sayfa, uygulamaya nasıl başlayacağınız ve nasıl analiz yapacağınız hakkında bilgiler içerir. Ayrıca, (F serisi) cihazınızda destek için partnerimiz AgroCares'e yönelik faydalı bağlantılar bulabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular ve iletişim
Sorunu doğrudan kendiniz çözüp çözemeyeceğinizi görmek için Sıkça Sorulan Sorularımıza (SSS) göz atın. Cevabı bulamamanız durumunda, lütfen Trouw Nutrition temsilcinizle iletişime geçin.
Tarayıcıyı kullanırken zorluk mu yaşıyorsunuz?
Yeni özelliğimizi deneyin: Uygulama içi SSS. Tarama işlemi sırasında aklınıza gelebilecek sorularda hemen yardımcı olmak için tasarlanmıştır ve tarama işlemine mümkün olan en kısa sürede devam etmenizi sağlar. Çevrimiçi ve çevrimdışı uygulama kullanımı için tasarlanmıştır.
- Uygulama içi SSS'yi nerede bulabilirsiniz?
- Hesap menüsüne gidin
- SSS'yi seçin
- Tüm SSS'lerin genel görünümüne yönlendirilirsiniz
- Doğru konuyu seçme
- Sorunuzla ilgili konuyu seçin ve ardından yaşadığınız sorunu seçin
- Sorununuzu hemen nasıl çözeceğinize dair talimatlar alın
Talimatlar sorununuzu çözmenize yardımcı olmadıysa, o zaman sadece 'hayır'ı seçin ve destek ekibimiz tarafından size daha fazla yardım sağlanacaktır.
- Destek ekibimizle iletişime geçin
Hala çözüm bulunamadıysa, uygulama size destekle iletişime geçmek isteyip istemediğinizi soracaktır. 'Evet'e tıkladığınızda, destek ekibimize hemen bir e-posta gönderilir. Temsilciniz sizinle iletişime geçecektir.
“Zaten başka bir cihazda oturum açmış durumdasınız” şeklinde bir promp mesajı alıyorsunuz
Bu mesaj, başka bir akıllı telefonda oturumunuz açıkken görüntülenebilir. Diğer hesaptan çıkış yapın ve Tarayıcı ile kullanmak istediğiniz cihazda oturum açın.
Ancak mesaj, başka bir cihazda oturumunuz açık değilken de görüntülenebilir. Bu durum, internet bağlatısı çok iyi değilse, hesabınızdan çıkış yaptığınızda ortaya çıkabilir. Hesabınızda oturum açamadığınızda, hesabınıza tekrar erişim sağlamak için destek birimiyle (yerel Trouw Nutrition temsilciniz) iletişime geçin.
Sorularınızın cevabını bulamıyor musunuz?
Lütfen Trouw Nutrition temsilcinize ulaşın; sorularınızın yanıtlandığından emin olacaklardır.